fler timmar, fler dagar

mitt dygn behöver fler timmar, min vecka behöver fler dagar. jag hinner inte riktigt med om vi säger så!

stockholm var iaf underbart, love it, ändå är det med en lite klund i magen som jag åker dit, jag har inte riktigt förstått vad jag gett mig in på än.
lägenheten på åsegatan var inte heller min lägenhet, men jag letar vidare för att hitta en som verkligen är min. förr eller senare måste den komma.
dagen i stockholm var även den första dagen på ett halvår som verkligen bara var mammas och min, när vi för en gångs skull kan se varandra när vi pratar med varandra och att allt inte behöver avbrytas för att hon måste sova ect, ect.

för övrigt så regnar det väldigt mycket nu för tiden, det som är bra är ju att man inte behöver vattna, dock är mina älskade balkongblommor nu dränkta och behöver nu en torrperiod mer än någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0