så lite tid så mycket att göra

det var längesen nu, man kan väl säga att bet blev en liten bloggsemester bara sådär.
så mycket har hänt på så kort tid

- jag har varit på den vackraste begravningen någonsin, den kunde inte ha varit finare annordnad med blommor, musik, folk som valde att närvara, kondolera. antagligen kommer det att dröja tills jag får uppleva en liknande om jag nu någonsin får det.

-varit på minisemester till jockes familj, gått längs stranden och doppat tårna i östersjö. lekt och busat.njutit.

-antagligen hittat mitt schema för hösten och jag gillar det. känns skönt att äntligen få ett ordentligt schema som för en gångs skull kan ge en fast pluggrutin.

-blivit fundersam över sj, funderar på om swebus har samma system

-längtar tills jag åker till sthlm på tisdag med mamma


som ni ser mycket på en gång men det är ändå skönt, stillsamt på något sätt. för nu är jag på gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0