bästa dagen

jag hade verkligen en av de bästa dagarna i mitt liv igår, jag fick träffa min älskade maja nästan hela dagen och nu saknar jag henne så att det nästan gör ont. och jag hoppas verkligen att hon kommer nästa sommar med. jag fick träffa stora delar utav min familj för att äta mat med dom. jag fick mig en rejääl överraskning som jag nu hoppas ordentligt på. och jag fick en underbar stund på balkongen med trevligt sällskap av pojkvän och nära älskad vän.

idag däremot mår jag inte som jag förtjänar. gissar skarpt på att en kombination utav varmt/klibbigt väder, lite vatten,lite mat och stor glädje över nära vänner tog ut sin rätt tillslut. så dagen kommer nog gå åt till att sutta på min vattenflaska, äta små små skålar med yoghurt och bråka med att det ständigt är för varmt eller kallt eftersom jag aldrig verkar kunna bestämma mig.

som tur är var min skrutt snäll och gick in istället för mig idag, dock tycker jag så synd om stackaren som också behöver vara ledig och ta det lugnt så jag hoppas att han inte behöver jabba allt för länge utan får komms hem och ta det lite lugnt, love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0