ett nytt äventyr på G!

åååh jag känner mig som ett litet barn kvällen innan julafton. jag är förväntansfull, spänd, nervös samtidigt livrädd. det finns så många ställen jag vill gå till så mycket jag vill hinna med men på så kort tid. samtidigt känns det lite konstigt, stockholm har alltid varit min och mammas stad, det är dit vi har åkt hon och jag jämt. inte ens jocke har fått komma in i den svären att få åka med mig till stockholm.
men med mina tvära kast hinns det inte med att ta ledigt från jobb, hur mycket än mamma vill. det får helt enkelt bli en annan gång.
men en lite resrutt har vi allt lagt upp hon och jag. vilka vägar som går smidigast var vi ändå aldrig har handlat så detta kommer gå som en dans. karta är fixad och med överstryckningspenna är alla viktiga gator markerade. ja ni märker, jag är taggad till tänderna.
och den här gången hoppas jag och ber att resegudarna är på min sida, för jag vill så gärna. så snälla tänk på mig imorgon när jag påbörjar min lilla resa!!

vart vill jag då gå,
topshop
benetton
ordning och reda
yves rocher
stockhome
design torget
slottet (som är stängt eftersom jag lyckats klämma in min resa dagen innan kronprincessbröllopet, attans)
gud och alla antik/secondhand affärer på söder
gul och blå

ja, listan kan göras alldeles för lång med tanke på min lilla lilla tid som jag har.
men snälla önska mig lycka till för nu bär det av på äventyr igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0