helt slut

jocke och jag sitter här i varsit hörn av soffan och är halvt döda. vi har slitit som djur i två dagar men jag är faktiskt väldigt nöjd med vad vi åsatkommit. gräset är klippt, tvätten tvättad, gräs har slagits och rabbater har rensats och byggts. och min fina veranda har återigen skrubbats ren från miljarder fågelbajs, varför VARFÖR ska fåglarna ha utedass över min veranda. jag förstår inte!
är så grymt sugen på att plantera blommor i min nya vackra stenrabbat så det finns inte, men det får vänta. snart lön å då järnspaltars ska jag slå till!!

men nu blir det istället lägenhetspyssel är trotts allt väldigt skönt att lämna allt vad trädgårdar och gräsmattor för att bara ta hand om en liten liten balkong, haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV : ja mörk röd ;) inte skrikröd. men det får nog bli när sommaren är slut kanske för annars så bleker det så fruktansvärt . . . .

2010-06-17 @ 10:21:19
URL: http://blondiehelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0