lycka och segertåg

jag trodde inte att det gick att känna en sån stor lycka i dessa tider. jag springer runt som ett litet barn som fått just den där barbiedockan som hon önskat sig i julklapp. jag hoppar på stället och dansar världens fuldans av lycka. trotts denna lycka kan jag inte låta bli att tänka, jag önskar att hon hade fått vara med och dela denna lycka med mig! jag vet ändå att hon gör det och att hon sitter där i sin himmel och är lika lycklig som jag är. att det blev som jag ville för trotts allt så var vi ganska lika hon och jag. vi såg till att det blev som vi ville. vi är starka i oss själva. och hon är stolt över mig.
för trotts allt kan jag konstatera att stockholm var ett segertåg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0