tar uppsala med storm

är laddad till tusen, allt är färdigpackat, maten är klar, kläderna är framlagda. imorgon intar jag stockholm för att sedan ta uppsala med storm. och vi giller´t!
sömnen inatt kan det nog däremot bli lite si sådär med tänker jag. det är mycket som snurrar i mitt lilla huvud nu. mest synd är det dock nog om maxen som kommer få stå ut med mig ända till stockholm. men jag tror att han klarar sig, killen har ju varit med förr!!

vad som däremot är lite synd är att jag inte hinner träffa erika men jag hoppas att jag kommer fler gånger. massor utav gånger i höst om inte annat. men hon kommer nog att få telefon guida mig genom stan i vilket fall. det där med lokalsinne är ju inte min starka sida. men jag har en karta utskriven som kommer finnas i högsta hugg!!
önska mig lycka till!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0