feta knän

åååh jag måste verkligen skaffa mig fasta tider. jag håller på att bli galen. alltid trött och slö aldrig pigg. och eftersom jag mår så så hinner jag aldrig med så mycket som jag vill för jag måste sova så mycket under dagen, mej ändring får det bli, redan imorgon tror jag för jag har bokat tvättstugan 7-11 yes pigg och glad jag kommerr att vara, eller kanske inte, humm

mitt knä håller fortfarande på att krångla med mig, just nu är det lindat och gissar på att det kommer må ännu bättre efter att jag har jobbat idag.
blir nog at knalla till apoteket och investera i ett litet knästöd då jag har för små knän för alla knästöd i sportaffärerna :@ men men glad att jag inte har feta knän iaf;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0