heldag

en heldag igen, eller all tar så mycket längre än vad man planerar ibland. pappa var med ner till caféet idag och fikade, min pappa gillar att fika;) hela två timmar satt vi där, kollade, pratade gjorde allt och ingenting. mys. men det dog på krafterna. en sak är säkert mamma får allt ta och följa med när vi ska dit för jag kommer att gå vilse i koridorerna, haha. efteråt blev det mat med mamma på ikea och nu åter hemma, ska sätta mig och skriva om det så ska ta hela natten.

måste bara skryta över världens bästa pojkvän som hade städat och plockat när jag kom hem igår, best ever!!!


Kommentarer
Postat av: johanna

skönt att höra att de går åt rätt håll

2010-03-07 @ 11:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0