HemmA

HEMMA!! Äntligen, sprungit som en liten mupp idag. började med att blir torterad av tandläkaren, det knastrar fortfarande mellan tänderna men det positiva var väl att det blivit bättre bland dom små tänderna. så istället för att riskera att tappa nästan alla tänder så är det ungefär bara fyra stycken som ligger lite risigt till. jippi ;p

efter tandläkaren bar det av till sjukhuset, inga parkeringsplatser för fem öre, fick träffa alla som jobbar med pappa olika terapitjejer och sjuksystrar de berättade vad de gör vad under dagarna vad för träning han gör och hans utveckling. även en doktor (JIPPI) har då aldrig träffat en så nervös människa i hela mitt liv. hur klarade karln av läkarutbildningen? humm jag undrar jag..

nu ska jag jämt bara dö lite i soffan så kan vi sätta igång sen igen ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0