måttligt trött

det var en måttligt trött emma som gick upp imorse vill jag lova!!
duktig skulle jag vara och gå upp tidigt för att plugga och just den biten med att gå upp tidigt gick ju bra men att jag sen läste lite gjorde mig iordning och sedan gick till bussen i spöregnet är väl en annan sak.
resultatet blev att jag hamnade på uni EN TIMME för tidigt. heja mig!!
så där satt jag arg och förbannad på att jag var där så tidigt och att min inloggning inte fungerade ordentligt. ringde till jocke och gnatade och till mamma  och gnällde.

efter blev det lunch med jocke och sen knallade jag till pappa, för idag var pappa och min dag igen. satt där och babblade några timmar, som tur var slapp han gröt idag eftersom det var ordning på vattnet.
sen bar det iväg för att jobba en sväng. HEJA!!kände att dom få extratimmar som jag kan få verkligen behövs, saknas bara att jag får restskatt nu med så skulle lyckan vara gjord. existencminimum gånger tio lika med mig!!

nu blir det en efterlängtad säng och täcke som jag har saknat er idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0