oro i kroppen

har verkligen ingen ro i kroppen, har en krypande orolighet som inte vill försvinna och det känns som om jag har ett spännband runt huvudet, det gör inte ont men det trycker.
därför får jag ingenting gjort utan bara driver runt, letar telefon och internet priser, vad är bra egentligen?jag undrar jag.

något som däremot gör ont är mitt knä,blir så trött kan det inte bara sluta. måste måste ringa vårdcentralen, åååh så jobbigt.

imorgon blir det grupparbete, tydligen. tycker det är spännande med alla nya uppgifters varande och inte varande. tänk om någon kunde bestämma sig någon gång tycker ju att det borde finnas ett förbestämt schema eller något kanske,eller? jag blir inte klok på det här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0