underbart

åh jag tror att mitt ändå relativt goda humör lämnade mig på sundstabron eller nåt ikväll. känns inget bra alls. jag är trött så jag spyr på franska böjningar av regelbundna och oregelbundna ver. jag lovar så fort jag sätter min fot innanför dörrarna på folkuniversitetet så ska det traglas verb och jag lär mig dom aldrig jag är totalt värdelös på att dom och fattar absolut ingenting.

det känns som om varje plats jag satt min fot på idag har sänkt mitt humör ett litet steg. helst skulle jag vilja lägga mig under miljoner täcken och titta på sex and the city men nej imorgon är sista seminariet och det bara måste jag gå på annars blir det inge bra, så inget sex and the city för mig istället en underbart rolig och underhållande text om "dark tourism" på ungefär 20 sidor fackengelska är det som väntar på mig och sedan uppgång vid sju imorgon, är det inte underbart så säg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0