dag?

har haft en underbar dag mycket som händer nu

blev en sväng till universitetet en sväng för grupparbete. blir många såna nu har dessutom ex antal artilkar kvar att läsa så jag kommer att ha full fart nu ett tag känner jag men jag tror faktiskt att jag gillar det eftersom jag hoppas på att framtiden ser ljus ut, i like


blev en lunch med jocke, kände att vi kanske behövde det träffas lite på dagen istället för natten. fick sällskap av mixis med en sväng, stackarn hade dragit sig i en vattenpöl ;p haha fast det höll jag på att göra med idag
:( mindre kul faktiskt

sen blev det fikamat med jojjohanna. inte sett henne på ett halvår (som vanligt) med det blev massa tjatter och solglasögonprovning;p hehe
fick även se hennes lilla (familje)bil :O hehe ;p


nu återstår lite lite pluggande ikväll, skall fortsätta att fila lite på mitt lilla projekt som jag har skapat mig och kanske om jag fortfarande är sugen en liten promenad. allting känns faktiskt ganska bra just nu ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

men emma vilken hemsk bild!!!

2010-03-16 @ 21:10:23
Postat av: emma

skyll dig själv när du vägrar att stå still ;p

2010-03-17 @ 23:50:03
URL: http://gosane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0