hej och hå

hej och hå!
inget vatten, skitigt vatten, översvämmade källare och snöstorm!!

ja igår hade vi inget vatten, sen kom det tillbaka men var skitigt, så nu är det koka koka som gäller om det skall drickas, men mammi var snäll och kom med lite vatten idag så vi har. påtal om mamma så är det nog där som allt vatten är just nu för att vara mer specifierad i hennes källare, för där är det översvämmning massa vatten så där får man ösa om man ska kunna vara där. dessutom så snöade det som busen idag på förmiddagen med, borta var våren igen.
 vad är det här egentligen?

och till råga på allt så måste jag sitta och lyssna på när han på ovanvåningen skiter, bra isolering på toaletterna här har jag hört!
det blir något att klaga på under besiktningen "ursäkta ska jag verkligen höra när han där uppe skiter?" ja jag undrar vad jag får till svar då? "ja jo nej det kanske är så som det ska vara eller inte???"
 det finns ju inga dumma frågor sägs det så det är väl bara att försöka. haha typiskt mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0