skit sur

sitter just nu och är ganska skit sur rakt ut sagt över min gymnasieutbildning. för av någon anledning verkar det som om de glömde hur visa hur man skriver en "vetenskaplig uppsats" eller va fan det nu heter. visst det är jättebra med en yrkesutbildning då den ger jobb direkt men den är allt annat än förberedande för högre studier. vad är det som säger att de som läser yrkes utbildningar inte vill vidareutbilda sig??? GAAAH så nu sitter jag här som nån annan idiot och fattar ingenting. jag blir så trött. att min koncentrationsnivå dessutom legat på noll de senaste dagarna/veckorna hjälper inte direkt heller.
men men jag får väl sitt är och lite halvdyslektiskt svänga ihop något. suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0