överkörd av en gräsklippare?

hej hopp i blåbärsskogen
har sjuk träningsvärk kan jag ju börja med att tala om har legat och kravlat i hallon- och vingärsbuskar för att rensa ogräs som växer, ja, som ogräs faktiskt precis överallt. tagit en runda med gräsklipparen men jag tror att någon körde över mig med den istället, för som sagt jag har ont, precis överallt faktiskt.

nu sitter jag här med min älskade b-uppsats, finns det egentligen något mer värdelöst att skriva än en b-uppsats, nej jag tror faktiskt inte det. totalt meningslöst, fast det kanske är på grund utav min inställning som den suger, vem vet? ;p

vaj ju även i Grums en sväng i måndags, blev ju lite lätt påmind om varför man flyttade kanske? tycker ni folk i kd är otrevliga så åk för guds skull inte till grums vill jag lova! men johanna och jag var ganska bra ändå tycker jag. men det är ju inte lätt att vara ödmjuk när man är bäst;p

nu blir det att ringa litegran sen springa iväg en sväng på stan för att sedan jobbelijobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0