pengar rullar ut som dom ska??

vart tar mina pengar vägen??? ja jag undrar allt jag.
suttit och kikat nu med min kära lilla dosa, och ajabaja mig. nu får jag nog sitte hemma resten utav månaden för detta går ju inte!
prion för resterande månad blir antagligen i följande ordning:
mat
tågbiljett

ja, det är egentligen där jag får stanna
men önskelistan fortsätter på:
plastfodrad picknickfilt
stråhatt från monki
jordsäck
gardiner

får väl helt enkelt ta och gå ut i skogen och gräva upp lite jord, ta det vissna gräset från gärdet och sno en pressening så har jag ju till nästan allt med lite trix och fix...humm... eller inte kanske. ska man inte få lön snart??


Kommentarer
Postat av: dess

nej jag vill ha regn! :) vi har ju dum uteservering som folk komer o trycker ner sig på, plus en trapp på det också att springa upp o ner o fram o tillbaka på ...suck! ogillar sommaren :P

2010-05-12 @ 15:01:28
URL: http://desssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0