världens bästa

har jag sagt att jag har världens bästa mamma??
i vilket fall jag har världens bästa mamma!!kom på igår att det faktiskt står en hylla kvar hos mamma och pappa sen vi flyttade ut jockes lägenhet, och det är ju dumt att den står där tyckte jag! så mamma sprang och mätte ifall den fick plats i hennes bil och vips så hade hon bärt in den i bilen för att ta med hit. det enda lilla kruxet var väl kanske att hyllan inte var isärskruvad och att det behövdes tas ur två säten ur bilen för att få in den det är en annan femma. naturligtvis så gjorde hon detta själv(, min mamma är envis liksom jag). så helt plötsligt så förvandlas min minimamma till supermamma! min mamma är världensbästa iaf!! love u!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0