motivation tack

ja det skulle inte sitta fel alls just nu, tror att jag håller på att bli lite galen. eller också är det för hög krav jag har på mig själv. fast det är kanske samma sak, vad vet jag?

är iaf ledig imorgon och det behöver jag, det blir plugg,plugg och plugg. eftersom jag har tenta på fredag innan jag åker till karlstad. hoppas dock att jag kan vara hypereffektiv så jag kan åka in en snabbis till stan och kolla på ett par byxor som jag trånat efter länge nu, kanske utnyttja lite checkar som jag har samlat på mig? kanske får det bli moroten för morgondagens pluggande! dessutom kan det ju vara kul att få se stockholm i ljus för en gångs skull och inte vintermörker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0