snö?

hallå vart har jag hamnat egentligen?? trodde inte att det snöade så mycket i sthlm, men dryga decimetern ligger det lik förbannat ute på gatan och rätt vad det är så glider det en plogbil förbi. vad ska hända med det här undrar jag!
en sak är säker det kommer krävas ganska starka benmuskler från och med nu för det är motvind påväg till skolan med en uppförsbacke på det. sanna och jag gled mindre graciöst ner för backen mot bussen på eftermidagen, att jag inte lyckades att sätta mig på rava var ett rent under misstänker jag.

helgen för övrigt har varit helt underbar, kom hem till karlstad på torsdagskvällen och drog iväg med mamma till mårbacka julmarknad som är helt magisk. underbar kvalitetstid med henne, vilket inte var igår och underbara saker. dett finns nog inget bättre.
eftersom det dessutom var allhelgona så var det ett evigt spring med ljuständning på kyrkogården dessutom läste dom ut mormor så en gudstjänst i kyrkan hanns med
som grädden på moset så var det halv släktträff eftersom farmor fyllt 85 på golfstugan i kil, god mat och massa barn, hjälp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0