ae7julstolon0800/ask/cc*10jul1400

jag tror på riktigt att jag är döende.
ryggen är helt slut, ben och armar värker värre än någonsin och i huvudet bara snurrar det.
vad har jag gjort?
jag har suttit framför en dator hela dagen, i ett rum med dålig ventilation som man måste ha ett fönster öppet i för att få in lite luft och då blåser det kallt.
jag ska inte klaga. jag har jobbat 12timmars pass där jag stått under hela kvällen utan en enda rast. men detta är ta mig fan värre. att jag dessutom ska göra det hela veckan gör inte riktigt saken bättre. jag är så trött på datorer så det finns inte. att dessutom nu sitta och dataskriva skolarbeten gör ju inte saken bättre set sista jag vill är att göra skolarbeten och leta information.
men vad gör man inte för konsten?och för att jag vill att min skrutt ska kunna komma upp och då vill jag få undan så mycket som möjligt tills dess!!
bara för att ge er ett smakprov vad jag sitter och gör om dagarna!
ae7julstolon0800/ask/cc*10jul1400
vad betyder det tror ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0