bryt ihop eller bit ihop

ja det är frågan. befiner mig lite i en sådan sitts är glaset halvfullt eller halvtomt?
imorgon är den stora dagen, amadeusdagen! det är då vi ska se om vi verkligen har fattat något de senaste dagarna och om vi kan använda oss av det i praktiken, ja jag undrar jag. egentligen skulle jag nog kanske behöva panik plugga, men det känns inte som om det finns någon mening med det, boken får följa med imorgon under provet lika så anteckningarna. dessutom får jag mest huvudvärk av att titta på alla kommandon som finns. så med ett djupt andetag och lite sunt förnuft borde det ju gå, eller?

efteråt blir det hemfärd, hoppas på att jag blir färdig tidigt så jag hinner springa iväg och kika lite i affärer innan tåget går, attans att det inte går bussar som jag vill till sergelstorg, men någon ska jag väl hitta ändå;)

känns annars som den här helgen kommer att försvinna i ett nafs, planerar ihjäl mig för att få den att gå ihop, attans!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV : Tanden mår faktiskt bra, jag har belve sjuk så är inte så pigg. och jag ska jobba helg, bläääää.



tack tack

2010-10-16 @ 13:29:14
URL: http://blondiehelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0