godnatt bloggen

det är sovedax eller ja det har varit det ett tag nu faktiskt. men jag ligger och funderar på morgondagen.
det ska projektarbetas med ett av våra case, närmare bestämt nätresebyråcaset, efter det ska jag ta mig en liten tur in till det centrallaste av det centrala stockholm. men jag tar en strikt köplista
-byxor
-tröja
-kort

på min önskelista står däremot
-underbara väskor
-mer vinterskor
-maffiga halsband
-vackert färgade block

tänk om jag kunde få den lönen jag fick när jag jobbade som mest, men ändå må så bra som jag gör nu. om två år, då ni. då kommer jag att må så bra som jag förtjänar att må och dessutom ha ett jobb som jag älskar och kan leva på. då kommer ingen att kunna stoppa mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0