jag belönar

mamma mia säger jag bara, 3minuters tal inför hela klassen. förberedelserna skall erkännas att dom var sådär, hade ett tal klart men det totaldissade jag i sista minuten kvällen innan. så utan att veta hur lång tid som mitt tal skulle ta så ställer jag mig upp och kör, i början med ett lätt darr på rösten. men sedan bara släpper det och flyter på och helt omedvetet så lyckas jag knyta ihop allt genom att dra paralleller med början. 3.03 slutar det hela på och jag är mer än nöjd. och som belöning och morot så har jag innan bestämt mig för att gå till ordning och reda för att köpa något som jag vill ha. för det är jag värd efter att ha lyckats ställa mig upp ensam och prata inför klassen.
detta belönade jag mig med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0