åter i sthlm

åter i sthlm då, efter en underbar helg med familjen i just sthlm och en snabbis i kd för att fixa lite grejer.

dock är jag otroligt trött!! klockan ringde 0440 imorse för att 0520 börja knata i regnet för att ta sig till busstationen där bussen skulle gå 0600. lite lätt trött kanske. men resan gick bra och jag fick mig iaf tre timmars sömn innan det var dags att börja förbereda sig för dagens plugg.

nu hat jag äntligen tagit mig till mitt lilla garage, ska packa upp min överfulla resväska som återigen fick följa med, tvätta lite och gå till affären för att handla. det sistnämnda är däremot inte så lockande då det blåser nåt så förfärligt ute och kanske, kanske regnar. men det är väl kanske b ara att ta sig i kragen och knalla iväg?...snart kanske när jag har samlat lite kraft. för det är en hiskelig lista som jag egentligen har, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0