förvirring pågår!

nej men det är väl bara att konstatera att det var väldigt många som hade otur när dom tänkte igår när dom röstade. vad mer finns det att säga?
inget, och mer disskuterar jag inte detta där!

det har för övrigt varit en ganska förvirrad dag. åkte ju som vanligt nattbussen upp till sthlm men lyckades inte riktigt vila ut så mycket som jag önskat på bussen eftersom den var knökfull. lång dag, och tentadiskussion efteråt. sen bar det av hem och sova och nu är jag ännu mer förvirrad. man ska ändå ta tag i mig själv och gå igenom papprena en gång till.

hade en underbar helg hemma som vanligt. fick gå runt och drömma lite om framtiden. vill nu, men det går ju inte riktigt då kanske. rätt ska vara rätt! och rätt är det uppenbarligen inte än! men jag vill och längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0