god morgon?

god morgon.
ja faktiskt har legat och sovit i två timmar därför är mitt schema för kvällen lite skevt. men jag antar att jag kanske behövde dom där extra timmarna att sova. om senaste halvåret har varit intensivt för mig så ska vi inte ens börja prata om sista månaden då jag börjat plugga i sthlm. skulle behöva en hel dag att sova ut på och bara ligga apatisk i soffan. men skräll det har jag ju inte tid med!

nu är iaf en tvättmaskin påsatt, ska träna det sista inför redovisningen imorgon. spännande spännande. packa eftersom jag åker till kd efter skolans slut. dessutom se till att jag får allt med mig inför tentapluggets upptakt.
på tisdag kör vi första tentan och jag vet knappt vart jag ska ta vägen. finns det något som jag verkligen hatar så är det första tentan med en ny lärare för man har ju verkligen noll koll på läget!
men det löser sig nog. blir mycket läsande på tåget/bussen till kd imorgon!

nu ska jag återgå till mitt lilla kaos trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0