i ett regnigt karlstad

jaha ja då började det regna igen, härligt härligt!

har ändå fått lite plockat idag som faktiskt känns väldigt skönt, har packat kläder som ska med till stockholm, tile varmare stickat som jag kan mysa i nu när det börjar bli kallt. muttrar fortfarande över att mina nya skor är kvar i stockholm men det får jag väll lära mig att leva med helt enkelt.

annars är jag ganska apatisk, vill att min skrutt ska sluta jobba så jag  får träffa han lite, är inte kul när han börjar 11 och slutar 23någon gång. men även det får jag lära mig att leva med.

har roat mig med att skriva en lite lite lista på vad jag vill göra imorgon och måste verkligen ta tag i mig själv och boka bussbiljetten tillbaka till stockholm.
mne just nu vill jag bara skjuta på den och njuta av att vara hemma i mitt riktiga hem. för nästa vecka blir en långvecka i stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0