kinkig

jag är trött och sliten. har inte alls lust med något om man nu ska vara sån. dessutom är alla sjuka och det skulle ju vara skräll om jag inte blev det. närkontakt av tredje graden är ju det minsta man kan kalla stockholm när det ska pressas in så många som möjligt på bussar och pendeltåg. jag har egentligen inte bacillskräck men här går faktiskt nästan min gräns!halsen försöker göra sig påmind men jag ignorerar den för kung och forterland. jag vägrar bli sjuk. dessutom längtar jag hem till "mina" saker, till min karl och min familj. känner mig jättekinkig just nu. ska packa iordning så att allt är klart imorgon när jag ska åka 1225 går tåget så det kommer att bli tajt. men jag ska hinna. punktum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0