ooh my

ooh my. är inte dåligt sliten jag inte och då har jag ändå inte gjort överdrivet mycket idag inte.

fick mig iaf en sovmorgon som jag älskade men som vanligt gick jag upp och så var den dagen förstörd! pendeln krånglade mer än vanligt tack vare en nerriven elledning så istället för en kvart så tog det runda 45 minuter in till centrum. mig ogilla väldigt mycket!
blev lite jobbelijobbjobb med ett av projekten och föreläsning med trans hotell.

imorgon är det torsdag och dagarna går allt snabbare vilket är skönt! börjar komma in i en viss rytm nu och det känns grymt bra!

imorgon bär det även iväg till stora kusinen, skall vara barnvakt där, så vi får väl se hur det går men är inställd på att det kommer att gå kanoners, vad annars liksom?
på punkten "har jag varit barnvakt förut?" är svaret nej, men tänker att det är lika bra att gå ut hårt från början och börja med tre på en gång så kommer jag antagligen att vara oövervinnelig sen, eller?

sen blir det fredag och då åker jag hem till älskade lilla värmland igen. skönt skönt! se om någon har saknat mig den här gången, jag undrar jag ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan vara lugn jag saknar dig. lite tomt är det allt. har ju inget yrväder som springer runt ;)

2010-09-02 @ 02:11:55
Postat av: emma

yrväder? jag förstår inte vad du pratar om ;p

2010-09-03 @ 22:38:31
URL: http://gosane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0