farligt farligt

Hjälp det kommer inte vara nyttigt för mig att barkaby ligger så nära mig. det vill jag lova!! tur att det går så "dåligt" med bussar ut men jag gissar att det inte kommer att stoppa mig ändå. attans!
men jag gillar det faktiskt och jag längtar till jul när det ska köpas massa massa julklappar. måste börja spara pengar! nej just det ja, jag tjänar ju inga pengar nu nej! attans!!
inte heller trodde jag att jag skulle bli en som som klagade på att csn är långsamma. men se på f*n även det har jag blivit!

startade för övrigt två nya kurser idag, så nu är det fyra stycken som är igång (rätta mig om jag har fel) och det känns hur kul som helst. speciellt kul känns faktiskt företagsekonomi som jag då aldrig trodde att jag skulle läsa men än så länge verkar det ganska kul!

imorgon är det återigen fredag och jag återvänder till mitt lilla karlstad. denna gången för dop. mysigt värre! dessutom så får jag vara med min lilla skutt och mammi och pappa. misstänker att balkongstädning står ganska högt på listan att göra.. men mne jag drog ju dit allt så jag får väl dra iväg med det igen då..

kan man ta kort härifrån tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0