vad var det för dag igår?

vad var det för dag igår? vad var det för dag igår? jo igår så var det min födelsedag! hurra! hurra! hurra! haha man är ju faktiskt bara tvungen. som sagt igår var det min 22a födelsedag(stolt, eller inte?!) i vilket fall så firades den hos stora kusinen och hans barn. det blev tårta, presenter, sång och lekar. skojigt värre skulle man kunna säga! speciellt eftersom jag inte hade tänkt fira födelsedagen något sådär jättemycket. utan bara ville ha lite sällskap på ålderns höst ;p eftersom det har varit ganska mycket det senaste året, minst sagt så var det ändå helt okj att inte göra något speciellt utan bara vara och äta mat. inga stora kalas. visst skulle det ha varit underbart med mamma, pappa och jocke hos mig men det sällskap jag fick var helt underbart i vilket fall. så ett nöjt och glatt födelsedagsbarn tackar nu för sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0