vinter?

vad hände imorse? det är min stora fråga!! bara fem ynka plusgrader, det var då det ynkligaste som jag varit med om tror jag!!men jag drog på mig min ulltröja, min ullhalsduk och mössa för att vandra iväg till bussen som för övrigt var proppfull. hurra!! ogillar starkt bussar som är fulla just nu, enormt sthlm problem känner jag ;p

har även funnit ett nytt tantfenomen, om man nu får kalla det så, hos mig. har fått pippi på att kolla igenom materialen i kläderna som jag köper och ett stort plus är om det är ull i dom (som ovan nämnda plagg) är det sedan tröjor och dom är länga är det ännu bättre. jag tror att jag har fastnat i trenden "långa tröjor.nu" typ. men jag älskar det faktiskt! så varför inte?this is me and i like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0