vackert väder

hihihi det blev goda nyheter idag när vi kom till skolan så fick vi reda på att tentan på måndag var inställd HALELLULJA
en sak mindre att oroa sig för innan jag ska ut på LIAn och det gillar jag rejält vill jag lova! 

tisdag:kartprov
onsdag:engelska
fredag:redovisning
måndag:försäljning och affärsmannaskapstenta
tisdag:geografiprov
tisdag:sista dagen innan praktiken


ännu mer plus är att det är enormt vackert väder idag så firar med att vädra i mitt lilla garage, skönt att få in lite frisk luft samtidigt som jag håller på att packa iordning allt som ska med tillbaka tilll Karlstad. det är ett skitigt jobb men någon måste göra det! ;)


Kommentarer
Postat av: Lavransfiona

Keep up the good work.

2012-01-05 @ 08:13:59
URL: http://lavransfiona.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0