första dagen på sista hösten




idag var första skoldagen på sista höstterminen, hur konstigt känns inte det egentligen?
det känns väldigt konstigt vill jag lova, vad händer nu kan man ju undra? jo det kommer att plugga skiten av mig tills jag går ut på praktik i mitten på oktober. jag kan ju faktiskt erkänna att det var hårt att åka upp igen efter att ha varit hemma så länge men nu är jag här igen och åter blivit påmind om vilka underbara vänner jag har här borta med dagen gick trots allt fort och vi hann med båden en oplanerad brandövning och ett längre strömavbrott,strömavbrott i stockholm vem hade trott det egentligen?men vi klarade det med, dock var kall stekt falukorv ingen hitt!

dagen till ära blev det en liten glad, rosa t-shirt, me like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0