vart kommer allt ifrån?

hur mycket snor kan en nösa egentligen producera, eller är det möjligtvis hjörnsubstans som jag snyter ut? ja jag funderar allt vad det ör som händer. som ni kanske förstår så är jag förkyld, riktigt sådär karlförkyld är jag, men inte är det någon som tycker synd om mig i mitt lilla garage, icke. gjorde iallafall ett halvhjärtat försök att åka till skolan för att lämna in lite papper. slutade med att jag blev kidnappad av skolan då jag absolut inte fick missa lektionen, nej nej tänkte jag, får väl sitta och se vad som händer. slutar med att det mer eller mindre är en genomgång av förra årets företagsekonomi (?) så jag traskade tillslut vackert hemåt. så nu har jag legat nerbäddad i min hårda bäddsoffa och halvsover medans tv är på. heja mig jag vill bli frisk punkt nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0