egentligen

ja egentligen är jag en person som gillar att vara ensam, jag gillar tystnaden, jag gillar att inte behöva prata bara för pratandets skull, dessutom att inte behöva lyssna på massor av onödigt dravel.
vad jag nu har upptäkt är var jag avskyr att vara ensam hemma i karlstad när jag väl är hemma, vad har hänt?
tror att det är min praktiska sida som tar över då. "vad jag kunde ha gjort istället"jag kunde ha varit där, jag kunde ha gjort det här. men ändå är det jag som väljer att inte göra det. istället ligger jag halvdöd i soffan framför tvn. fast man kanske behöver det med ibland? att bara göra ingenting någongång. fast det passar mig inte egentligen. jag gillar när det är fullt upp och man inte behöver tänka för mycket, när det bara händer. egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0