ytterligare en tågmiss

ja vad vore väl sj utan en liten tågmiss till?
hittade bra priser på sista minutenbiljetter igår så jag slog till, jocke kom ju trotts allt fram i rätt tid. men icke tåget var inställt och istället blev det ersättningsbuss.visst buss i all ära det funkar, men om jag nu väljer att åka x2000 för att komma fram tidigare så uppskattas det inte att sitta och skaka i en buss drygt 3 timmar extra. hade jag velat det hade jag bokat buss från första början!!

i vilket fall så skakade jag fram till slut,  mamma väntade på mig och jag åkte hem en snabbis för att hälsa på. kolla på nya soffan som kommit ect ect och åkte med mamma när hon åkte till jobbet imorse.

nu laddas det för tvätttime. välbehövligt misstänker jag.

en sak är säker, jag gillar långhelger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0