20 feb


tankarna går till en stor man, någon som jag saknar och älskar så otroligt mycket. en stor man som jag aldrig fick chansen att träffa. en man som jag önskar funnits där och älskat mig lika mycket som alla andras morfarer gjort genom åren om så bara för en kort stund, bara för att få ett minne, en känsla av hur det faktiskt kan vara att ha en morfar, något att minnas och se tillbaka på nu.

det är 53år sen iår sen han lämnade oss, oss som inte ens var påtänkta då. vad han däremot aldrig fick uppleva var att se sina barn gifta sig och skaffa egna barn, han missade oss barnbarn. han fick heller aldrig se sin yngsta dotter bli mer än tre månader.

jag saknar dig mer än ord kan beskriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0