2010

2010 var året som:
jag gjorde min andra termin på karlstads universitet
jag fick tre nya kusinbarn
pappa blev sjuk
jag såg musikalen Buddy holly och fanthomen on the opera
jocke fyllde 24
jag läste franska
jag sökte nya utbildningar
jag var till uppsala för att göra antagningsprov
jag var till stockholm för att göra antagningsprov
jag kom in på skolan i stockholm
jag sa upp mig från mitt jobb
jag flyttade till stockholm för att plugga
jag fyllde 22år
mamma vägde mindre än mig
jag åkte buss till kalmar
jag grävde rabatter
jag odlade upp all plats som fanns på balkongen
mormor dog
maja kom hit från usa
jag såg winnerbäck på sandgrund
mamma,pappa och jocke kom upp och hälsade på mig i stockholm
jag var på turismgalan
jag blev blev matförgiftad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0