att skypa eller att inte skypa det är frågan

det här med att fortsätta hålla kontakten med vänner när man flyttar/veckopendlar är väldigt knepigt vill jag lova.även den delen när det kommer till att ha kontakt med pojkvän utan att telefonrälningarna rusar iväg till tusen. de få dagar man är tillbaka på hemort går ofta åt som smör och är välplanerade sen länge tillbaka och tid för att plötsligt göra något impulsivt finns oftast inte. dock har jag kommit på universalverktyget för att hålla kontakten och dessutom se varandra. skype. detta ting som jag varit så anti mot är plötsligt min räddning för att hålla kontakten and i lööv it. märkligt det där. men men skype här kommer jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0