bussblogg

jaha ja, sitter på bussen upp mot stockholm igen efter en långhelg med mamma och pappa.

det är lika bra att passa på nu då internetuppkopplingen i mitt lilla garage är lika med noll just nu. förhoppningsvis går det att ordna till i början på veckan. är lätt frustrerande att inte ha en enda möjlighet att ta sig ut på internet men jag får väl överleva tills det är ordnat.

ännu bättre var väl att bussbiljetten krånglade när jag skulle gå på. bokar jag en biljett karlstad- stockholm vill jag ju åka just dit och inte till jönköping, mycket märkligt speciellt då det står karlstad-stockholm på skruttbiljetten,suck!
nu återstår ganska mycket skolarbete, skönt att få köra undan lite så jag slipper det sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0