jo tack..

än sitter takterna i vill jag lova!
för första gången sen augusti så jobbade jag, och får jag säga det själv så gick det ju inte så pjåkigt för mig!
ganska stolt stolt faktiskt, kul att se alla igen "på riktigt" tycker inte att det räknas riktigt när jag sticker in huvudet titt som tätt.
öven skönt när den lilla extraslanten trillar in senare nästa månad.

efteråt blev det fyverkerier vid älven och hjälp vad det blixtrade, någon i kommunen hade satsat hårt på det iaf (kanske borde vederbörande istället sitta på possistion som ansvarig för snöskottning?)
och sen mys som bara vi kan (löööv it!) trillade i säng runt tvåtiden tror jag och sov som en stock.

idag har det dock inte blivit så många knop gjorda, var in och hämtade lite saker som var kvar på jobbet, funderade på en promenix, men innan jag tagit mig därifrån så hade det ju blivit bäcksvart ute(typ) så får hoppas på att morgondagen bjuder på lika vackert väder, för då blir det nog att dra ut karln för en promenix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0