i väntan på regn

varmt klibbigt väder idag, väntar på att åskan ska braka loss med ett väldans regnoväder. vill dock att det ska hända nu så jag slipper det sen, skönt väder önskar jag mig tack!!

var och sprang lite på stan, hittade massor med roligt, jocke får följa med imorgon på en sväng(så glad han kommer att bli), men fick gå hem för att vara lite nyttig och tvätta. hatar tvättstugor till ha en trädgård där det blåser torrt och man slipper plocka fram och tillbaka hela tiden, morr!

försöker planera lite inför helgen med, vill ha lite liv och rörelse men med mys, humm vi får väl se. vill även ha en cykel, tänk så skönt att kunna cykla runt bara sådär. ja jag undrar allt jag, mycket nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0