teknikens små under

ja vad skulle man göra utan dom, ha lite lite mer fritid verkar det som eller iaf göra lite vettigare saker. datoranvändandet  har ju helt klart minskat i sommar efter att jocke och jag samsas om om samma dator. dock har jag börjat kolla på en ny då de inte är så lång tid kvar nu tills jag ska tillbaka till stockholm. men denna gången blir det att beställa från nätet som det ser ut. är trött på försäljare som verkar få hög provision av att sälja så stora datorer som möjligt, visst de är säkert jättebra men det är helt enkelt inte det jag är ute efter,punkt! det som är bra med internet ör att det inte finns några tjatiga försäljare.
min älskade lilla rosa telefon har även den i saknad av sin kompis datorn även den lämnat mig. nyheten av att den skulle få en ny kompis tog knäcken på den, eller? nej egentligen inte men undertiden som sökandet efter kvittot pågår med ljus och lykta så har en 5årig trotjänare fått hoppa in. hjälp, vad gjorde vi innan mobilerna fanns? 

laddar nu för morgondagens raportskrivning, inlämning om några veckor och jag vägrar sitta sista dagen och tokskriva, aldrig aldrig mer mina vänner, det vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0