är det inte det ena,

...så är de det andra..

lyckan att kameraladdaren var upphittad blev kortvarig. kort där efter bestämde sig min dator för att ge upp, ska försöka att ge den en sista upplivningsförsök men det ser ändå mörkt ut på den fronten. attans.
har därför kapat jockes dator för tillfället, men det är ju inte samma sak!

annars har dagen varit fylld med allt som jag inte tänkt göra, så som dammsuga, diska, moppa golv och göra ren spisen. men antar att jag kan få ha roligt en annan gång då istället.

lyckades även klämma in ett litet muffinsbak, men lyckades jag ju naturligtvis att bränna, attans igen.

så ska försöka avsluta kvällen med att få något annat vettigt gjort innan jag kan stupa i säng och sova gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0