slut. punkt slut!

det går inte så bra det här, vi gillar inte riktigt varandra. det stämmer helt enkelt inte riktigt med kemin om man säger så!

jockes dator och jag alltså!!
jag morrar, fräser och svär eftersom den inte gör som jag vill. den i sin tur svarar med diverse felmeddelande och scrollar åt både höger och vänster.

vi ska ta ett allvarligt snack efter midsommar, datorn och jag alltså.

mitt lilla liv rullar för övrigt på som vanligt. har ju påbörjat det såkallade sommarlovet (när hade medn det sist egentligen, högstadiet?) men har lite extrajobb. diverse möbler har blivit utbyta i vårt lilla boende och det blommar som aldrig förr på balkongen. har haft mysdagar med mina kära både hemma och ute. någån enstaka uteservering har väl smugit sig in också. livet är faktiskt helt underbart, skulle man kunna säga!

annars funderar jag på det såkallade vädret under midsommar. klänning eller gummistövlar? både och kanske en liten färgklick sådär. blir något att tänka på. (note till mig själv. ställ fram de stora paraplyerna vid dörren så att du minns dom sen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0