sommar och sol

solen skiner och det är underbart väder ute, har varit en sväng in på stan och ätit med jocke innan han åkte till jobbet .skönt att det äntligen är varmt ute.

tyvärr har jag inte riktigt ork att njuta av det ligger ihoprullad som en liten boll i sängen oc hhar ont i magen, attans mage men jag får hoppas att det går över med lite vila. magont och värme är ingen bra kombo om man säger så. ska även iväg till sandgrund och kolla på de skolklasserna som har bal idag, och se hur fina dom är. känns som igår som min bal var men det är ju typ hundra år sen, tiden går fort. hoppas bara att det inte blir nåt regn på dom stackarna

försökte även att ta en bild på min fina sommarklänning men jockes weebbkamera har även den överlistat mig totalt så det får bli en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0