bästa helgen?

fick mig en underbar start på helgen denna veckan.
fredagkväll började med mysfödelsedags middag för johanna. så när jag väl landat i karlstad blev det en snabbis hem för att lämna väskor och hoppa i klackskorna, för att sedan vingla(kombon klackisar och is var inte den bästa) bort till via apia där vi myste och firade. kvällen avslutades för min del hos louise då utgång kändes ännu mindre lockande än vanligt efter allt resande under dagen.

lördag och söndag har mest bara bestått av hemma mys, dock själv eftersom jocke har jobbat (kul kul) köpte mig ett par canvasdukar som jag suttit och kletat på, har haft en otrolig abstinens av att måla ett tag nu så det var skönt att få ur sig lite.

natten och morgonen kommer att tillbringas på buss till stockholm, attans tåg som ska vara så dyra, dock blir visiten i huvudstaden lite kortare denna vecka men mycket längre veckan efter, hängde ni med på den?

nu blir det lite plock här hemma och lite packande (som jag skjutit på hela dagen, suck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0